Saturday, November 10, 2012

Oktobar 1994 DJoGAni Idemo na mars

 
Oktobar
1994
DJoGAni
Idemo na mars, idemo na mars...
Idemo na mars, idemo na mars...
Idemo na mars, idemo na mars...
Idemo na mars, idemo na mars...

Mi smo kosmonauti iz zvezdanog grada,
idemo na mars jer tamo nema rada,
tamo zive neki mali, zeleni i plavi,
desice se brzo neke promene u glavi...

Idemo na mars jer tamo neka druge traze,
na ljubicastoj plazi da se lisimo gnjavaze,
to je novo mesto, gde se nesto novo zbiva,
odlazim i ja a ti si kriva...

Nisam htela nikad ljubav da ti dam,
naterala sam te da odes na mars,
rakija je kriva sto si sada tu,
ti sad volis neku zenu zelenu...

Ref.
A sada krivim, krivim sudbinu,
sto ja volim zenu zelenu...
A sada krivim, krivim sudbinu,
sto ja volim zenu zelenu...

Evo nas na marsu, zene su im iste,
nijanse ih dele a u glavi nisu ciste...
Zelene su boje, mrsave i krupne,
malo gore malo dole, odma srce pukne...

Jedino mi smetaju kosmotska pica,
bilo da smo crna, bela ili zelena bica,
ostacemo zato u svojoj raketi,
jer su zene proklete na svakoj planeti...

Sta da radim da se nadam ne mogu,
tako si visoko a tako na dnu,
a za tebe vise nema povratka,
sta uradi ova kurva zelena...

Ref.
A sada krivim, krivim sudbinu,
sto ja volim zenu zelenu...
A sada krivim, krivim sudbinu,
sto ja volim zenu zelenu...

-E, ko ti ona plavusa tamo sto peva?
-Haha.. Peva, a?
-Da... Mislim, ko je? E, znas ono...
-Ma nesto me zulja ovde...

Ref.
A sada krivim, krivim sudbinu,
sto ja volim zenu zelenu...
A sada krivim, krivim sudbinu,
sto ja volim zenu zelenu...

Idemo na mars, idemo na mars...
Idemo na mars, idemo na mars...
Idemo na mars, idemo na mars...
Idemo na mars, idemo na mars...

Idemo na mars, idemo na mars...
Idemo na mars, idemo na mars...
Idemo na mars, idemo na mars...
Idemo na mars, idemo na mars...

Idemo na mars, idemo na mars...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.